رستوران های عجیب و غریب

رستوران هایی با فناوری جدید
دسامبر 4, 2019

رستوران های با فناوری جدید در سراسر دنیا چه چیز هایی است؟

ما در اینجا به بررسی چند مورد از رستوران های  عجیب و غریب و غیر معمول در سراسر دنیا می پردازیم رستوران های با فناوری های جدید و شگفت انگیز! 

برخی رستوران ها از فضا و طبیعت بهره گرفته اند و دکوراسیون خاصی را ایجاد کرده اند و برخی دیگر با تکنولوژی جدید رستوران ها و عواملی که بشر در آن دخیل است دکور و خدمات خاصی را به رستوران ارائه داده اند.

من شرط می بندم ، اگر فرصتی به شما داده شود دوست دارید در طول زندگی از آنها دیدن کنید.

  1. رستوران BAGGERS ، نورمبرگ ، یکی از رستوران های با فناوری جدید 
رستورانی در نورمبرگ با فناوری جدید

این رستوران با کمترین خدمتکار ، ظروف را روی یک سیستم که در آن وعده های غذایی سفارش داده شده از آشپزخانه به طور مستقیم به میهمانان در میزهای آنها منتقل می شود ، سرو می کند.

غذا توسط صفحه لمسی سفارش داده می شود و تیم آشپزخانه این کار را به عهده می گیرد.

وعده های غذایی روی دستگاه  را پوشانده و به آنها محکم بسته می شوند تا ظرف ها پرواز نکنند. وسایلی مانند سوپ ها در بطری هایی سرو می شوند که می توان آنها را در سفره ها ریخت.

2.رستوران عجیب و غریب نینجا در نیویورک

رستوران نینجا در آمریکا

در حالی که نینجا ها از همه جهات پرواز می کنند ، از جمله خزیدن از کمد ها و دریا  حال غذا خوردن هستید و یا زمانی که به سمت دستشویی می روید به سمت بالا پرش می کنند، رزرو در اینجا مطمئناً برای افراد ضعیف نیست.

3.رستوران آبجو و آب گرم در جمهوری چک یکی از رستوران های با فناوری جدید

رستوران آبجو در جمهوری چک

در جمهوری چک که در سراسر جهان به دلیل آبهای معدنی شفابخش خود در کارلسباد و سایر اسپا ها مشهور است ، صاحبان کارخانه تولید آبجو، حمام آبجو را باز کرده اند.

دختران در آبجو استراحت می کنند ، یکی در حال حمام آبجو است ، هر دو یک نوشیدنی چای در آبگرم گیاهی می نوشند ،صاحبان کارخانه آبجوسازی چودوروا ، که هنوز در امتداد خطوط تولید می شود ، به جای افزایش تولید ، حمام های آبجو را با هدف وسوسه گردشگران به هتل جدید خود راه اندازی کردند.

حمام از آب و آب معدنی IL-SANO تشکیل شده است ، اما ماده اصلی آن ، آبجو تیره است که به طور سنتی تولید شده توسط آبجو خانگی است.

4.رستوران ها با ROBOT ، هاربین ، چین از رستوران های با فناوری جدید

رستورانی با تکنولوژی جدید ربات ها در چین

در این رستوران های با فناوری جدید بی نظیر ، ربات ها ظروف را به مشتریان تحویل می دهند. این رستوران در ژوئن 2012 افتتاح شد و در استفاده از 20 روبات که در ارتفاعات 1.3 تا 6/1 متر هستند ، برای پختن وعده های غذایی و تحویل ظروف شهرت پیدا کرده است.

همراه با روبات ها ، نمایش های منظم و منظره ای وجود دارد – اساساً نمایش هایی با لباس های بازی “تعامل” با روبات ها و شخصیت های دیگر. Cosplay در ژاپن محبوب است ، جایی که شرکت کنندگان برای نمایش شخصیت ها لباس و لوازم جانبی می پوشند.

ربات ها می توانند پس از دو ساعت شارژ به مدت 5 ساعت به طور مداوم کار کنند و قادر به نمایش بیش از 10 عبارات بر روی صورت خود هستند و جملات استقبال اساسی را به مشتریان می گویند.

5.کافه رستوران MAGIC یک رستوران عجیب و غریب در شهر صنعتی کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا

رستوران مجیک در کالیفرنیا

در این رستوران می توان 68 مشتری را در صندلی های توالت سرامیکی قرار داد. این کافه غذاهای مخصوص رشته فرنگی ، نوشیدنی و انواع دسرهای مختلف را ارائه می دهد.

در اینجا مشتریان دو نوع صندلی توالت را دارند – استاندارد غربی یا چمباتمه ای.

6.رستوران جدید لکی ، احمدآباد ، هند یک رستوران عجیب و غریب و یکی از رستوران های با فناوری جدید

رستورانی عجیب در هند

فنجان خود را با مردگان در این رستوران به اشتراک بگذارید ، جایی که مالک معتقد است قبرهایی که در آن رستوران ساخته شده است ، برای او خوش شانسی می آورد. این کافه شلوغ در مرکز احمدآباد به دلیل داشتن چای های شیری ، رولت های قصابی و قبرهای بین میزها مشهور است.

ویژگی دیگر این رستوران با فناوری جدید  نقاشی اصلی توسط هنرمند مشهور جهان M.F. حسین که دیوارهای آن را آراسته می کند. این نقاشی توسط صاحب نقاش – که قبلاً برای ساعتها در طول روزهای سخت مشغول کشیدن بود ارائه شده است – این نقاشی طی سالها پیشنهادات زیادی را دریافت کرده است ، اما مالک اظهار می کند که این ها فروشی نیست.

7. رستوران بیمارستان رستوران های با فناوری جدید در  ریگا ، لاتویا

رستورانی شبیه به بیمارستان در لاتویا

یک رستورانی شبیه بیمارستان است که خدمات نوشیدنی در ظرف آزمایشگاهی ارائه می شود و و به جای چاقو و چنگال با ابزار جراحی غذا سرو می شود. شایعاتی وجود دارد که این رستوران را تعطیل کرده اند بنابراین قبل از رفتن به آنجا بررسی کنید.

دکوراسیون این رستوران با دقت تمام طراحی شده است و کاملا شبیه بیمارستان می باشد و ظاهرا تمام لوازم جانبی پزشکی توسط بیمارستان های واقعی تهیه شده است.

8. رستوران های با فناوری جدید در زیر دریا در اسرائیل

رستورانی در زیر دریا در اسرائیل

شما می توانید ماهی ها را تماشا کنید در حالی که در حین خوردن ماهی هستید. خوب، هر چند به نظر می رسد که این کار ناخوشایند باشد اما زمانی که فکر می کنید غذای خود را زیر دریا می خورید بسیار شگفت آور است.بعلاوه، شما همیشه می توانید به جای آن استیک سفارش دهید!

9. رستوران عجیب و غریب گربه در توکیو، ژاپن

رستوران گربه در توکیو

کافه گربه Nekorobi یکی از کافه هایی است که به فراوانی در آن گربه یافت می شود ، جایی که افراد می توانند با پرداخت ساعتی 10 دلار با گربه مورد علاقه خود صرف کنند. این مؤسسات امروزه با افرادی که در مناطق شهری ساکن هستند محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. مشتریان اغلب در  دهه 20 و 30 خود هستند و فکر می کنند که گربه ها به عنوان تکنسین برای آنها است  زیرا افرادی که نمی توانند تمام وقت از داشتن حیوانات خانگی برخوردار باشند ، در کنار گربه ها هستند. برخی از بازدید کنندگان در هفته سه بار به کافه گربه می آیند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =