رستوران هایی با فناوری جدید

تجربه ای متفاوت از تاریخ گردشگری در معادن
دسامبر 4, 2019
رستوران های عجیب و غریب
دسامبر 4, 2019

تکنولوژی های جدید رستوران ها چه چیزهایی هستند؟

در بسیاری از مواقع رستوران ها بهترین انتخاب برای داشتن یک روز به یادماندنی برای ما هستند در اینجا ما قصد داریم به معرفی رستوران هایی با فناوری جدید بپردازیم و  سری به بهترین و به یاد مانده ترین رستوران های دنیا بزنیم.

1 . رستوران ایتا در مالدیو،  یکی از رستوران هایی با فناوری جدید در زیر دریا

معنی ایتا “مادر مروارید” است. این رستوران به دلیل موقعیت مکانی ، طراحی و غذاها و خدمات شگفت انگیز مقام اول را در لیست ما دارد. این رستوران  (4.8 متر) زیر سطح دریا در مالدیو شگفت انگیز می باشد این رستوران قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای قرار دادن در لیست خود جهت بازدید می باشد.


ظرفیت رستوران حداکثر 14 مهمان بصورت همزمان می باشد . می توانید با قدم زدن از یک پله مارپیچ به آن برسید. بخشی از تفرجگاه Conrad Maldives Rangali ، این رستوران منظره ای فراموش نشدنی از گونه های ماهی هایی زیبا  و آبشارها به یاد ماندنی را برای شما فراهم می کند.

. رستوران ایتا در مالدیو، یکی از رستوران هایی با فناوری جدید در زیر دریا

2 .  تکنولوژی جدید رستوران ورتیگو ، بانکوک

آیا شما ترس از ارتفاع دارید؟ اگر شما اینگونه  نیستید ، این یکی از رستوران هایی با فناوری جدید  است که باید از آن بازدید کنید! این رستوران که در بالای یک آسمان خراش قرار دارد ، بخشی از هتل Banyan Tree است. با داشتن یک Sky Bar عالی با یک عرشه دراز ، می توانید در حین مصرف یک کوکتل از یک احساس شناور لذت ببرید!

رستوران ورتیگو در بانکوک

3 . رستوران ویستا ، کامبوج

این رستوران در وسط مجمع الجزایر Koh Rong در Sihanoukville ، کامبوج قرار دارد. این رستوران بخشی از یک هتل خصوصی است. می توانید با قدم زدن روی یک پل واقع در بالای آب شفاف اقیانوس ، به رستوران برسید. سرآشپزهای معروف شاغل در اینجا غذای تازه و خوشمزه ای را با ترکیب غذاهای غربی و طعم های محلی تهیه می کنند.

رستوران ویستا در کامبوج

4 .کافه فاجعه ، یکی از رستوران هایی با فناوری جدید در  لورت دو مار ، اسپانیا

وقتی نام  این رستوران را شنیدید ، چه واکنشی داشتید؟ خوب ، در این مورد – به زمین لرزه فکر کنید! کافه Disaster یک رستوران  عجیب و با طراحی شگفت انگیز و ایده های فوق العاده و با تکنولوژی های جدید در رستوران می باشد. مهمانانی که در اینجا غذا می خورند می توانند در حالی که کاملا ایمن هستند ، زمین لرزه های شبیه سازی شده با مقیاس 7.8 ریشتر را تجربه کنند!

کافه فاجعه در اسپانیا

5 . گروتو ، تایلند، تکنولوژی جدید رستوران درون غار

انتخاب پنجم در لیست ما در تایلند واقع شده است و همچنین با نام دوم   Cave Dining   شناخته شده است. این نام باید ایده روشنی در مورد آنچه که معمار خود برای دستیابی به آن انتخاب کرده است به دست آورد. مهمانان این رستوران در غاری در ساحل محبوب Phra Nang نشسته اند.

حتی اگر شما میهمان آنها نباشید از تماشای چشمگیر و خدمات عالی ساحلی Rayavadee لذت ببرید. غذای ویژه کباب غذاهای دریایی است.

رستوران گروتو در تایلند

6 . رستوران لانه پرنده ، تایلند

آیا در مورد Soneva Kiri Eco Resort در تایلند شنیده اید؟ اگر چنین نکرده اید ، وقت آن است که آن را جستجو کنید! این تفرجگاه رستوران پرندگان ، یکی از بهترین و بی نظیرترین رستوران های جهان است.


کسانی که تصمیم دارند در اینجا شام بخورند  از منحصر به فرد بودن و موقعیت آن شگفت زده می شوند. رستوران به معنای واقعی کلمه یک لانه پرنده است – با لانه در درختان واقعی ، 16 فوت بالاتر از سطح زمین.


نه تنها از همه غذاهای اینجا لذت خواهید برد بلکه مطمئناً از ارتفاع  و از منظره دیدنی لذت خواهید برد. برای تحویل وعده های غذایی و نوشیدنی های  از تکنولوژی جدید در رستوران استفاده شده است ، پیشخدمت از یک زیپ لاین خاص طراحی شده استفاده می کند.

رستوران لانه پرنده ، تایلند

7 . هوافن فوشی ، مالدیو

 این اقامتگاه تفریحی جزیره ای واقع در شمال آتل مرد در مالدیو ، از محبوبیت بالایی برخوردار است و از امتیاز پنج ستاره برخوردار است. استخر آن درخشان است و باعث می شود یک غذاخوری منحصر به فرد باشد. میهمانان این رستوران می توانند ناهار را در ساحل یا در انبار نوشیدنی پر زرق و برقی ، همراه با حریم خصوصی در 43 خانه ییلاقی و سرویس درجه یک میل کنند.

رستوران هوافن فوشی در مالدیو

8 . رستوران آبشار Labassin ،  یکی از رستوران هایی با فناوری جدید در فیلیپین

این رستوران که در شهر سن پابلو در فیلیپین واقع شده است ، بخشی از ویلا اسکودرو توچال است. غذاهای معتبر آن بسیار خوشمزه و منحصر به فرد است که روی میزهای بامبو سرو می شود. هنگامی که مردم در اینجا شام می خورند ، پاهای خود را در آب شفاف خیس می کنند و از منظره یک آبشار فوق العاده که به عنوان یک «تهویه هوا طبیعی» استفاده می شود لذت می برند.
در اغلب اوقات ، رستوران میزبان موسیقی سنتی و نمایش های رقص است.

رستوران آبشار در فیلیپین

9 . رستوران  راک ، زنگبار یکی از رستوران هایی با فناوری جدید

زنگبار یک جزیره محبوب است که در اقیانوس هند واقع شده است اگر از آب کریستالی و سواحل شنی لذت می برید ، این مکان مورد توجه شماست ، زیرا آب و هوای بسیار مطبوعی دارد و بسیاری از استراحتگاه های  آن جذاب. است اما ، اگر تصمیم به بازدید از این مکان گرفتید ، چیز دیگری وجود دارد که باید به لیست خود اضافه کنید – سنگی عظیم با نام رستوران راک.

شما نمی توانید آن را از دست دهید – صخره درست در همان جا درون آب در ساحل Michanwi Pingwe قرار گرفته است. می توانید با قایق رانی ، قدم زدن یا شنا کردن به آن برسید. ظاهر آن تنها دلیل بازدید مردم از این رستوران نیست – غذا به طرز حیرت انگیزی نیز خوشمزه است!

رستوران راک در زنگبار

10 . رستوران یخ ، تکنولوژی جدید رستوران در امارات متحده عربی 

امارات متحده عربی یکی از مکانهای محبوب کره زمین و به شمار میرود . جای تعجبی نیست که یکی از رستورانهای آنها در این لیست جایی را به خود اختصاص دهد – این مکان به دلیل معماری و طراحی منحصر به فرد و باشکوه خود محبوب است.



درست در امارات متحده عربی ، می توانید یک رستوران عجیب بنام رستوران یخی پیدا کنید. همانطور که از نام آن به شما می گوید ، این رستوران کاملاً از یخ ساخته شده است!  بنابراین اگر تصمیم به بازدید از آن دارید ممکن است بخواهید کت و لباس گرم تری بگیرید.

با  وجود آب و هوای گرم این منطقه ، این یک تجربه کاملاً سرد است. ممکن است به دلیل سرما نتوانید زمان زیادی را در آن بگذرانید ، اما مطمئناً به حافظه شما می چسبد!

رستوران یخ در امارات

اگر از این مطلب لذت برید اون رو به بقیه هم هدیه بدید و مطالب و مقالات بیشتری رو از راههای ارتباطی زیر دنبال کنید .

          مقالات و اطلاعات بیشتر در

WWW.TORANTASH.COM

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =