بهترین مناطق گردشگری جهان

فواید و اهمیت گردشگری هیجانی
نوامبر 24, 2019
تجربه ای متفاوت از تاریخ گردشگری در معادن
دسامبر 4, 2019

بهترین مناطق گردشگری جهان

شاید این جمله کلیشه ای باشد اما دنیا مکان بسیار زیبایی است!

اما با وجود مکانهای استثنایی بسیاری که می توان در آن فرهنگهای بسیاری را کشف کرد و تجربیاتی برای زندگی کسب کرد ، انتخاب کردن در مورد اینکه برای گردشگری کجا برویم آسان نیست

تعطیلات رویایی و گردشگری خود را به یکی از این مناطق جذاب برنامه ریزی کنید.

جهان مملو از مقاصد گردشگری متنوعی است که باید کشف شوند. اما وجود گزینه های بسیار زیاد ، کار را بسیار سخت خواهد کرد. به همین دلیل ایالات متحده به تجزیه و تحلیل این موضوع پرداخته که کدام یک از مناطق گردشگری موجود در جهان بهترین مکان برای بازدید است.

  1. بارسلونا-اسپانیا

معماری متنوع و متمایز این شهر ، بارسلونا را از سایر مناطق گردشگری اروپایی متمایز می کند. تأثیر آنتونی گائودی را در سراسر شهر در مکانهایی مانند پارک گول ، لا ساگرادا فامیلیا و کاسا باتلی مشاهده می کنید. از دیگر سازه های دیدنی می توان به کاخ موسیقی کاتالونیا ، کلیسای جامع کلیسای جامع سانتا اولالیا و محله Barri Gótic اشاره کرد. بعلاوه ، یکی از مهمترین ساختمانها برای ساکنان بارسلونا (و هواداران فوتبال) ، ورزشگاه نوکمپ، ورزشگاه یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال جهان یعنی FC Barcelona است.

2) پراگ

برای سفر به گذشته از پایتخت جمهوری چک دیدن کنید. سازه های گوتیک که از میدان شهر قدیمی تا قلعه پراگ (بزرگترین مجموعه قلعه منسجم در جهان) امتداد دارند ، باعث می شوند که احساس کنید انگار در یک مکان افسانه ای در حال گردشگری هستید. همچنین می توانید در پل چارلز قدم بزنید (فراموش نکنید که یکی از 30 مجسمه قدیس را برای خوشبختی لمس کنید)

)فلورانس- ایتالیا

ریشه های این شهر باستانی که به 59 سال قبل از میلاد مسیح می رسد ، دارای تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری است. قدیمی ترین بنای این شهر ، باتیسترو ، قدمت آن به قرن یازدهم بر می گردد و خط آسمان از قرن 14 میلادی تحت سلطه دوومو است. اما بازدید از پراگ فقط به گشت و گذار در اماکن تاریخی ختم نمی شود و می  توانید از غذاهای لذیذ آن هم لذت ببرید.

4)پاریس

آلن گینزبرگ شاعر یك روزی نوشت: “شما نمی توانید از گذشته در پاریس فرار كنید ، اما آنچه در این مورد بسیار شگفت انگیز است اینست كه گذشته و حال با هم در هم می آمیزند چنان غیرمستقیم كه به نظر نمی رسد.” بازدید کنندگان برای اولین بار می توانند روزهای خود را در مکان های تاریخی ، مانند Arc Triomphe ، Château de Versailles و البته برج ایفل بگذرانند. اما برای لذت بردن از غذاهای معروف دنیا و فضای گردشگری فراموش نشدنی پاریس به بیش از یک بار سفر کردن نیاز خواهید داشت.

5)پورتو-پرتغال

این شهر ساحلی پرتغال دارای تمام عناصر یک مقصد گردشگری در کلاس جهانی است: یک خط ساحلی برجسته ، معماری جذاب و اماکن تاریخی ، به علاوه یک نوع صادرات – شراب بندری. با نام مستعار شهر پل ها ، پورتو خانه بسیاری از پل های آهنین از جمله Dom Lu Doms I طراحی شده توسط دانش آموز Gustave Eiffel (مغز متفکر برج ایفل) است مسافران می توانند در کنار سواحل یا در انبارهای تاریخی مانند Sandeman یا Offley به استراحت بپردازند و بسیار مناسب گردشگری است.

6)رم

رم بهترین مکان دنیا برای گردشگری در سال 2017 شناخته شده است. اگرچه ریشه های عرفانی آن توسط مورخین مورد بحث قرار می گیرد ، اما مسافران موافقند که چیزی مرموز در مورد این شهر ابدی وجود دارد ، خواه آن ها ارواح کولوسئوم یا ویرانه های انجمن روم باشند. از زمان امپراتوری روم ، پایتخت ایتالیا از هنر ، دولت و معماری تأثیر پذیرفته است. امروزه رم شهر مدرن و بین المللی است که به مد ، آشپزخانه و غذاهای معروف و مکانهای باستانی تاریخی شهرت دارد و از محبوب ترین مکان های گردشگری است

7)بالی-اندونزی

معابد باستانی ، مناظر جذاب و غروب های افسانه ای برای هر مسافر کافی است تا رودهای روزانه بالی را تجربه کند. این جزیره اندونزی یکی از بهترین سواحل جهان را به همراه کوه های آتشفشانی ، پناهگاه های فیل و یک مجموعه از استراحتگاه های پنج ستاره را به علاقه مندان به گردشگری ارائه می دهد. رسیدن به اینجا ارزان نیست ، اما مسافرانی که به دنبال انزوا در یک مکان عجیب و غریب هستند موافقت می کنند که تنها برای گرفتن عکس هم ارزش سفر را دارد.

8) پارک ملی سرنگتی

پارک ملی سرنگتی تجربه ای بی نظیر را برای مسافران ارائه می دهد این پارک گردشگی واقع در شمال تانزانیا ، محل حرکت سالانه میلیون ها حیوان در جستجوی مواد غذایی و زمین های کشاورزی است. چشمان خود را برای گله ی گورخرها ، گزله ها ، بابون ها و کفتارهای خال خال دار ، دقیق کنید. با مراجعه به قسمت جنوبی پارک در فصل مرطوب (دسامبر تا ژوئن) یا ماندن در قسمت شمالی در فصل خشک (ژوئیه تا نوامبر) ، شانس خود را برای مشاهده حیوانات وحشی افزایش دهید و در این گردشگری هیجان کافی را تجربه کنید

9)شهر Breckenridge -کلرادو

در شهر کلرادو کمتر از 5000 نفر زندگی می کند ، اما اندازه کوچک آن مانع از تبدیل شدن به یکی از بهترین مناطق گردشگری ورزشی زمستانی در آمریکا نشده است. مسافران عاشق گردشگری در زمستان ها در استراحتگاه های اسکی محلی و شکار در ماشین برای کوهنوردی منظره کوه در امتداد جاده Boreas Pass در ماههای گرم هستند. بازدیدکنندگان همچنین باید خیابان عجیب Main Street را ملاقات کنند که پر از مغازه های بوتیک و رستوران ها است. به علاوه ، موقعیت آن فقط 80 مایل در جنوب غربی دنور باعث می شود Breckenridge به یکی از در دسترس ترین نقاط اسکی و اسنوبورد در کلرادو تبدیل شود.

10) پوکت ، تایلند

بزرگترین جزیره تایلند دارای شگفتی های کافی برای گردشگری است که هر مسافر را تحت تأثیر قرار می دهد. سواحل شنی گسترده ای ، غارهای آهکی و سازندهای سنگی برجسته را خواهید یافت. اگر مناظر شما را متحیر نمی کند ، ناهار خوری مجلل ، گالری های هنری زیبا و هتل های متلاطم ممکن است شما جذب  کنند. در طول فصل خشک (نوامبر تا آوریل) از آن بازدید کنید تا جاذبه های گردشگری آن در بهترین حالت تجربه کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =